luni, 9 iulie 2012

OFERTA ADMINISTRARE IMOBILE

PF CONDREA NARCISAGERSINA I.I STR. N. ALEXANDRESCU CATRE ASOCIATIA DE PROPRIETARI NR. ____________________ IN ATENTIA DOMNULUI/DOAMNEI PRESEDINTE AL ASOCIATIEI DE PROPRIETARI 
Suntem singura societate specializata in administrare imobile si putem asigura, in functie de solicitarile dumneavoastra, pe baza unui contract de administrare, managementul financiar si managementul de proprietate pentru urmatoarele tipuri de activitati: servicii de administrare financiara servicii administrare tehnica servicii de reparatii optional alte servicii pentru imobil. Valoarea contractului de administrare este stabilita in functie de marimea si complexitatea proprietatii, precum si de situatia administrativa si gospodareasca la momentul respectiv. AVANTAJE: 
1. durata contractului este intre 1 an si maxim 5 ani;
2. costurile de administrare nu pot fi mai mari decat cele existente dar gestionate mai eficient; 
3. intre proprietari si administrator intervine respectarea clauzelor contractului de catre administrator, astfel incat in situatia nerespectarii lor rezilierea contractului este mult mai facila decat demiterea si incetarea contractului de munca; 
4. administratorul avand statutul de angajat al firmei, raspunde in fata angajatorului pentru modul in care isi indeplineste atributiile; 
5. pe durata contractului raspunderea pentru intretinerea si memtenanta imobilului revine societatii care efectueaza administrarea conform contractului; 
6. garantam totala transparenta in ceea ce priveste calculul corect, in detaliu si perfect legal al listei de plata; 
7. introducerea unui sistem astfel incat fiecare proprietar sa aiba acces la toate datele referitoare activitatii de administrare (online sau in scris); 
8. administratorul va avea ca atributii, in mod special, administrarea proprietatii fara a mai avea acces la fondurile asociatiei; 
9. comparativ cu administrarea proprie (cea care se realizeza in prezent), unde nu exista nici o structura care sa efectueze controlul activitatii administratorilor, administrarea pe baza de contract efectuata in sistem privat este supusa respectarii reglementarilor in vigoare; 
10. cel mai important aspect, de care trebuie tinut cont in analizarea acestei oferte, este interesul nostru principal de a fi alaturi de prorpietar in valorificarea optima a proprietatii sale, in conservarea si cresterea in timp a valorii proprietatii. In speranta unei eventuale colaborari, va multumesc anticipat pentru atentia acordata acestei oferte.
 CONDREA NARCISA GERSINA ADMINISTRATOR PATRIMONIU

Un comentariu:

Dorian spunea...

Ceea ce va scriu nu este un comentariu la articolul dvs., dar are legatura cu administarea imobilelor, a blocurilor in care locuim cei mai multi dintre noi ...

Locuiesc intr-un bloc cu 4 etaje, la etajul 4. In urma cu 4 ani am reusit, dupa multe eforturi (Refuzuri din partea vecinilor de a semna pentru debransare) sa-mi montez o centrala termica de apartament precum si instalatia de apa rece separat de restul locatarilor, cu toate actele in regula.

Din cele 19 apartamente , 6 apartamente sunt dotate cu centrala termica, iar din cele 6 apartamente 3 au instalatie separata de apa rece.
Trebuie amintit faptul ca in urma cu vreo 7-8 ani s-a realizat prin intermediul asociatiei reparatia terasei blocului la aceasta actiune participand cu cate o cota parte fiecare din cele 19 apartamente, inclusiv subsemnatul.
Mentionez ca din 2002 de cand m-am mutat in blocul respectiv mereu au fost probleme cu aceste instalatii, realizandu-se ”carpaceli”, motivandu-se mereu ca nu sunt bani cand s-a pus problema reparatiei.

In vara aceasta vecinii de pe scara, s-au pus de comun acord, in urma a doua sedinte ad-hoc, fara proces verbal, sa se stranga bani pentru inlocuirea tevilor pentru scurgeri, apa calda, caldura (probabil si apa rece - despre asta nu am auzit nimic), totul urmand a se derula in mai multe etape.

La prima adunare s-a discutat inlocuirea tevilor de scurgere pentru apa menajera si pluviala si am contribuit cu cota parte care a revenit pentru fiecare apartament, fara nicio retinere. Au fost executate lucrari de inlocuire a tevilor de la instalatia de scurgere, cu curatenia si dezinsectia aferenta.

La a doua adunare nu am mai participat, intrucat sunt debransat de la toate instalatiile care faceau obiectul adunarii respective
Se intentioneaza a se strange banii necesari pentru inlocuirea tevilor de apa calda si caldura. Deoarece sunt debransat de la aceste instalatii, precum si de la instalatia de apa rece, am refuzat sa platesc suma ceruta (aprox. 550 lei / apartament).
Inteleg sa platesc o suma de bani reprezentand izolarea instalatiei de caldura pentru a scapa de plata acelor pierderi la caldura (am platit in fiecare luna de iarna pierderi de caldura in subsol chiar si dupa montarea CT – in iarna trecuta suma ajungand la o medie de 100 lei /luna, la fel ca toti ceilalti de pe scara).
Motivarea de a plati si eu cota parte pentru aceste reparatii vine, din partea vecinilor pe faptul ca si ei au contribuit in trecut la reparatia terasei blocului, sau ca am folosit si eu apa si caldura pana sa-mi montez centrala termica, ceea ce mi se pare o aberatie.
Dintre cei 6 care au montate CT, 2 (m-au abordat pe scara) au spus ca ei vor cotiza cu suma ceruta. Despre ceilalti nu stiu ce sa spun.

Fata de cele prezentate mai sus, va rog sa-mi prezentati punctul dvs.de vedere (documentat pe cat posibil).

Cu stima, Dorian.