duminică, 20 ianuarie 2013

DE CE PLATIM DUBLU APA RECE SI APA CALDA?

In cadrul studiului pe care l-am initiat pe problemele cu care se confrunta proprietarii de imobil tip condominium am avut ca scop imbunatatirea, in mod special, a sistemului de administrare. Pentru ca nu aveam acces la multe informatii nu am dat atentie costurilor foarte mari pe care le suportam pentru utilitati si de multe ori am evitat sa dau sfaturi.
Astazi am descoperit, cu bucurie cum putem proceda pentru a scade costurile la apa rece si apa clada. Este o solutie extrem de simpla si la indemana tuturor. PACAT CA ADMINISTRATORII, CARE AU AVUT ACCES LA INFORMATII NU AU FOST IN STARE SA DEA ACEASTA SOLUTIE.
PENTRU CINE DORESTE INFORMATII DETALIATE MA CONTACTATI LA NR. DE TELEFON:
0744.318.959 SAU 0731130761
NU COSTA NIMIC.
CONDREA  NARCISA

Niciun comentariu: