duminică, 18 septembrie 2011

SESIZARI SI RECLAMATII ASOCIATII DE PROPRIETARI

Stimati Proprietari,
Prin intermediul aceui blogg puteti sa sesizati abuzurile si neregurile privind administrarea asociatiei din care faceti parte, sau sa solicitati lamuriri asupra procedurilor de administrare.
Serviciile sunt oferite gratuit.
CONDREA NARCISA

Un comentariu:

calul spunea...

Buna ziua
Sunt proprietar al unui apartament cu 2 camere (etaj 8) intr-un bloc construit in 1975 .
Blocul are 10 etaje
Detin si un balcon exterior de aproximativ 250 cm x 100 cm
De aproximativ cateva luni am observat ca partea din dreapta a balconului s-a lasat/inclinat foarte mult in jos .
Pe aproximativ un sfert din suprafata totala a balconului au aparut fisuri care se maresc pe zi ce trece.
Din dormitor am vizibilitate la balcon si am observat ca majoritatea balcoanelor de pe acea parte sunt lasate/inclinate
Intrebarea mea este cum sa procedez?
Am facut cateva poze concludente si as vrea sa fac o sesizare catre Asociatia de Proprietari dar as vrea sa ma indrumati cu mai multe informatii.

Cu stima
Mihail Tanasa
0723723764
tanasa_mihail@yahoo.com