Din păcate a trecut foarte mult timp
de când nu am mai scris nici un material despre asociaţii. Cu fiecare zi
care trece descopăr tot mai multe probleme pentru care soluţiile sunt extrem de
simple şi accesibile celor care doresc cu adevărat să ţină cont de ele.
Astăzi am avut plăcerea să asist la
instalarea unui cort si totodată să citesc mesajul şi scopul pentru care era
instalat. M-am bucurat cand am vazut că domnul George Stângă (pe care nu-l
cunosc personal, dar îi urmăresc activitatea indirect), ca om politic, îşi
arată interesul şi deschiderea pentru un domeniu care la nivelul oraşului Galaţi
a devenit un fenomen social. Am profitat de ocazie şi am consemnat şi 3
întrebări deşi mi-a fost greu să aleg din sutele de întrebări pe care le-am tot
analizat în ultimii 4 ani.
De ce se plăteşte apa de canalizare în cantitate egală cu apa potabilă furnizată pentru persoanele fizice în condiţiile în care la persoanele juridice se calculează diferenţiat?
De ce a ajuns Gcal-ria 242 de lei în condiţiile în care aburul tehnologic ar trebuie să fie gratuit?
De ce se face discriminare şi se impune obligatoriu asociaţiilor să angajeze administrator în condiţiile în care legea permite şi alternative?
De ce se plăteşte apa de canalizare în cantitate egală cu apa potabilă furnizată pentru persoanele fizice în condiţiile în care la persoanele juridice se calculează diferenţiat?
De ce a ajuns Gcal-ria 242 de lei în condiţiile în care aburul tehnologic ar trebuie să fie gratuit?
De ce se face discriminare şi se impune obligatoriu asociaţiilor să angajeze administrator în condiţiile în care legea permite şi alternative?
Dar…., din păcate mare mi-a fost
dezamăgirea când am citit mesajele de pe cort şi respectiv din pliantul pus la
dispoziţie….
Vă rog sa-mi permiteţi să-mi prezint
scuzele anticipat şi cu riscul de a părea extrem de critică să vă comunic
următoarele:
1.
Campania
este de informare a cetăţenilor care deţin calitatea de proprietari despre drepturile lor sau informarea dumneavoastră despre problemele cu care se
confruntă cetăţenii?
2.
Când
spuneţi GHIDUL LOCATARULUI vă referiţi desigur doar la acele persoane
care deţin calitatea de locatari nu şi la cei 90 % care sunt proprietari?
Pentru că, pe de altă parte, în interiorul pliantului faceţi referire la categoria
proprietarilor….Cine v-a sfătuit? Chiar nu faceţi diferenţă între termeni? Şi
mai pot continua…….
Citez: “Într-o comunitate sănătoasă[1]
cetăţenii se informează cu privire la problemele care îi afectează”.
Parcă îmi aduc aminte că şi în 2012
ne-am informat despre “problemele care ne afectează”, reamintesc despre campania
facută prin intermediul ziarului Viaţa Liberă la adresa administratorilor şi a
problemelor din cadrul asociaţiilor de PROPRIETARI. ŞI????? Cu informarea au
rămas mulţi dintre cetăţeni……..Nu le-a folosit la nimic, ba mai mult, lucrurile stau
şi mai prost acum. Pot argumenta şi pot dovedi.
Dacă îmi permiteţi, o opinie proprie,
nu era mai bine “ÎNTR-O COMUNITATE UNITĂ
CETĂŢENII SE INFORMEAZĂ CU PRIVIRE LA SOLUŢIILE CARE TREBUIE ADOPTATE” ???
Parcă sună mai pozitiv….PE BUNE???? Cine
v-a construit mesajele?????
Va continua……
Pagina 3 din pliant, rândul 2 “Consiliile
locale, cu sprijinul aparatului propriu, exercită controlul asupra activităţii
financiar-contabile din cadrul asociaţiilor de proprietari, din oficiu ori la
solicitarea unuia sau mai multor membrii ai asociaţiei de proprietari;
Pagina 3 din pliant, rândul 5 “Comitetul
executiv angajează sau demite personalul;”….unde este continuarea?????
Am indicat doar 2 din citatele
folosite in pliant, care de altfel, nu sunt decât extrase din lege fără nici o
relevanţă, şi pe care foarte mulţi proprietar le cunosc.
Propunere: Renunţ să mai fac comentarii pentru a nu face abuz
de spiritul critic care mă caracterizează şi vă provoc la o rundă în care să
vedem Cine nu este informat?
Eu, în calitate de PROPRIETAR
Sau
Dumneavoastră în
calitate de PERSOANĂ PUBLICĂ
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu