joi, 2 august 2012

Ce paşi trebuiesc urmaţi de asociaţia de proprietari?

1.Convocarea adunării generale a proprietarilor,prin afişarea la avizierul asociaţiei a înştiinţării primite de la coordonatorul local şi a contractului de mandat. 2.Aprobarea de către adunarea generală a înscrierii blocului în programul local. Decizia se ia cu majoritate de voturi din partea proprietarilor. 3.Semnarea, de către preşedintele asociaţiei, a contractului de mandat şi solicitarea înscrierii blocului în programul local. 4.Afişarea la avizierul asociaţiei a indicatorilor tehnico-economici ai lucrării de intervenţie şi a actului adiţional al contractului. Pe baza acestor indicatori se va stabili cota de participare a fiecărui proprietar la fondul de reparaţii. 5.Transmiterea, în cel mult 30 de zile lucrătoare de la primirea notificării, a actului adiţional semnat şi a hotărârii adunării generale a proprietarilor. Netransmiterea acestor documente duce la rezilierea contractului de mandat încheiat de coordonatorul local cu asociaţia de proprietari. 6.Constituirea fondului de reparaţii de către preşedintele asociaţiei de proprietari. 7.Asigurarea măsurilor organizatorice pentru continuarea lucrărilor conform graficului de execuţie stabilit. 8.Participarea la recepţia lucrărilor de intervenţie, la invitaţia coordonatorului local. 9.Participarea, alături de coodonatorul local, la recepţia finală a lucrărilor, organizată după expirarea perioadei de bună execuţie (3 ani).

Niciun comentariu: