joi, 2 august 2012

ETAPELE PENTRU REABILITAREA TERMICA

Primarii municipiilor, oraşelor, comunelor, precum şi cei ai sectoarelor municipiului Bucureşti coordonează programul de reabilitare la nivel local, având următoarele responsabilităţi: 1.Identificarea blocurilor de locuinţe construite după proiecte elaborate în perioada 1950-1990 şi inventarierea acestora. 2.Completarea fişei tehnice pentru fiecare bloc de locuinţe identificat. 3.Actualizarea lunară a bazei de date şi punerea la dispoziţia Ministerului Dezvoltării Regionale si Locuinţei a datelor şi a informaţiilor din baza de date. 4.Înştiinţarea asociaţiilor de proprietari asupra posibilităţii înscrierii în programul local multianual de reabilitare termică. 5.Transmiterea proiectului de contract de mandat semnat de coordonatorul local (primar), în două exemplare originale. 6.Centralizarea solicitărilor asociaţiilor de proprietari şi întocmirea programului local. 7. Asigurarea procedurii de achiziţie publică pentru achiziţionarea serviciilor de: • expertizare tehnică, • audit energetic şi emiterea certificatului de performanţă energetică a blocului de locuinţe, • elaborarea documentaţiei de avizare pentru lucrările de intervenţie, • elaborarea documentaţiei tehnice pentru autorizarea lucrărilor şi obţinerea avizelor, • întocmirea proiectului tehnic al lucrării, • elaborarea caietului de sarcini pentru contractul de executare a lucrărilor. 8. Propunerea către consiliul local a aprobării indicatorilor tehnico–economici pentru fiecare clădire în parte. 9. Asigurarea cu prioritate, din bugetul local, a cotei părţi ce revine autorităţilor locale pentru executarea şi finalizarea lucrărilor de intervenţie stabilite. 10. Transmiterea notificării de aprobare a indicatorilor tehnici economici ai lucrării de reabilitare către asociaţia de proprietari şi, de asemenea, transmiterea actului adiţional al contractului de mandat. Actul adiţional conţine informaţii detaliate cu privire la tipurile de lucrări ce vor fi efectuate, costurile acestora şi, nu în ultimul rând, clasa energetică urmărită a fi atinsă prin intermediul lucrărilor. 11. Emiterea autorizaţiei de construcţie. 12. Asigurarea realizării procedurii de achiziţie si de contractare a executării lucrărilor de intervenţie. 13. Aprobarea lunară a decontului justificativ întocmit de executanţii lucrărilor de intervenţie 14. Asigurarea, alături de preşedintele asociaţiei de proprietari, a urmăririi şi verificării executării lucrărilor prin diriginţii de şantier. 15.Organizarea recepţiei lucrărilor, cu participarea reprezentantului desemnat al asociaţiei de proprietari şi transmiterea către acesta din urmă a noului certificat de performanţă energetică a blocului. Certificatul trebuie să cuprindă consumul anual specific pentru încălzirea blocului izolat. 16.Organizarea, după expirarea perioadei de garanţie de bună execuţie (3 ani), a recepţiei finale a lucrării, cu participarea reprezentantului desemnat de asociaţia de proprietari.

Niciun comentariu: